اخبار خردادماه سازمان نظام روانشناسی

اعطای وام بدون سود به اعضای سازمان نظام روانشناسی

به اطلاع همه اعضای محترم می‌رساند سازمان در نظر دارد در سه نوبت و در هر نوبت به 250 نفر از اعضا، وام 500 میلیون ریالی بدون سود به صورت قرعه‌کشی تخصیص بدهد. شرایط وام قرض‌الحسنه: 1- فرد متقاضی پرونده انضباطی در معاونت انتظامی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره نداشته باشد 2- فرد متقاضی بدهی مالی به سازمان نداشته باشد. افرادی که عضو سازمان هستند می‌توانند ازین وام استفاده کنند و برای ثبت درخواست باید در پنل عضویت خود بخش خدمات رفاهی درخواستشان را ثبت کنند، لینک ثبت‌نام از هم‌اکنون فعال است. لازم به ذکر است این وام از طریق بانک رسالت به برگزیدگان پرداخت‌ می‌شود بنابراین افراد بعد از اعلام نتایج لازم است در بانک رسالت اقدام به افتتاح حساب کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت سازمان نظام مراجعه کنید.

بدون مصاحبه پروانه نظام بگیرید

در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، هیئت مقرارت زدایی مقرر کرده است شرط مصاحبه از شروط دریافت پروانه اشتغال حذف شده اما شرط قبولی در آزمون کتبی صلاحیت حرفه ای روانشناسان به سایر شرایط آن اضافه شده است. سازمان نظام روانشناسی موکلف شده است تا سالانه دوبار آزمون کتبی صلاحیت حرفه ای را برگزار کند دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای، مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی تر توسط سایت نطام روانشناسی به زودی اعلام خواهد شد.

تخفیف استخرهای شهرداری برای روانشناسان و مشاوران

کد ملی 16 هزار عضو استان تهران به صورت خودکار در سامانه شهرداری برای استفاده از خدمات استخر با تخفیف 30 درصد تعریف شده است و اعضا می‌توانند صرفا با ارائه کارت ملی از این تخفیف بهره‌مند شوند. بر این اساس، هر کد ملی با دو نفر همراه یک بار در هر روز تا پایان سال می‌توانند از تخفیف استخرهای مناطق 22 گانه تهران استفاده کنند.

 

مقالات مرتبط

میزوفونیا: درک و راه های درمان اختلال صدا بیزاری  

میزوفونیا یک اختلال پیچیده و کمتر درک‌شده است که می‌تواند بر زندگی روزمره فرد تأثیر بگذارد. با این حال، با استفاده از استراتژی‌های مناسب، امکان تشخیص و مدیریت این وضعیت وجود دارد. با درک محرک‌ها، علائم و درمان‌های موجود، افراد مبتلا به میزوفونیا می‌توانند کنترل زندگی خود را به دست گیرند و در دنیای صدا آرامش پیدا کنند.

پاسخ‌ها