یکی از مهمترین گام ها در آغاز طراحی و تولید محصول پاسخ به این پرسش ها است که کاربر چطور فکر میکند، چطور ادراک می کند، چطور می بیند؟ و چطور تصمیم می گیرد؟ به عبارت دیگر درک عمیق از رفتار انسانی میتواند کلید موفقیت در طراحی محصولات خلاقانه و کاربرپسند باشند. درپاسخ به این سوال ها و فهم عمیق تر رفتارهای انسان، پای روانشناسی و مفاهیم و یافته های آن ، به دنیای طراحی باز می شود.
در وبینار ” مفاهیم روانشناسی در طراحی محصول” می آموزیم که چگونه با درک درست از نیازها و رفتارهای انسانی، میتوانیم تجربه کاربری را بهبود بخشیم و محصولات جذابتر و کارآمدتری خلق کنیم. در این وبینار با الهام از محتوای کتاب
100 Things Every Designer Needs to Know About People
به بررسی روشها و تکنیکهایی میپردازیم که میتواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و محصولاتی با طراحی هوشمندانهتر خلق کند.
در پایان این وبینار شما نگاه گسترده تری نسبت به کاربرد مفاهیم روانشناسی در عرصه های مختلف خواهید داشت. اگر دانشجو و یا فارغ التحصیل رشته های روانشناسی هستید و علاقه مند هستید تا با حوزه های فعالیت این رشته ، خارج از اتاق درمان آشنا شوید این وبینار می تواند نقطه شروع خوبی باشد. همچنین اگر از فعالان حوزه تولید و طراحی محصول به عنوان طراح ، برنامه نویس و … هستید این وبینار به شما کمک می کند تا برای ساخت محصولات خود ، نگاه همه جانبه تری داشته باشید.
منتظر حضور شما در این رویداد هستیم
ورود
برای دسترسی به این دوره باید وارد حساب کاربری خود شوید. لطفاً اطلاعات خود را در زیر وارد کنید!