کاربرد روانشناسی در طراحی محصول
یکی از مهمترین گام ها در آغاز طراحی و تولید محصول پاسخ به این پرسش ها است که کاربر چطور فکر میکند، چطور ادراک می کند، چطور می بیند؟ و چطور تصمیم می گیرد؟ به عبارت دیگر درک عمیق از رفتار انسانی میتواند کلید موفقیت در طراحی محصولات خلاقانه و کاربرپسند باشند. درپاسخ به این سوال ها و فهم عمیق تر رفتارهای انسان، پای روانشناسی و مفاهیم و یافته های آن ، به دنیای طراحی باز می شود.
در وبینار ” مفاهیم روانشناسی در طراحی محصول” می آموزیم که چگونه با درک درست از نیازها و رفتارهای انسانی، میتوانیم تجربه کاربری را بهبود بخشیم و محصولات جذابتر و کارآمدتری خلق کنیم. در این وبینار با الهام از محتوای کتاب
100 Things Every Designer Needs to Know About People
به بررسی روشها و تکنیکهایی میپردازیم که میتواند تجربه کاربری را بهبود بخشد و محصولاتی با طراحی هوشمندانهتر خلق کند.
در پایان این وبینار شما نگاه گسترده تری نسبت به کاربرد مفاهیم روانشناسی در عرصه های مختلف خواهید داشت. اگر دانشجو و یا فارغ التحصیل رشته های روانشناسی هستید و علاقه مند هستید تا با حوزه های فعالیت این رشته ، خارج از اتاق درمان آشنا شوید این وبینار می تواند نقطه شروع خوبی باشد. همچنین اگر از فعالان حوزه تولید و طراحی محصول به عنوان طراح ، برنامه نویس و … هستید این وبینار به شما کمک می کند تا برای ساخت محصولات خود ، نگاه همه جانبه تری داشته باشید.
منتظر حضور شما در این رویداد هستیم